Wiktoria Wika Maciuk o zimowej edycji Baltic Games !!!

1. Czołem Wika! Niebawem pierwsza w historii zimowa edycja Baltików, jak samopoczucie i przygotowania do tego eventu?

- Siemka, przygotowania bardzo spoko, staram się jak najczęściej jeździć do Wrocławia na Zajezdnie. Jak na razie bywam tam co tydzień:) Staram się również katować jak najwięcej sztuczek, żeby pokazać od siebie więcej niż na letniej edycji Baltic Games.

2.Masz już przygotowaną listę sztuczek, które zamierzasz zaprezentować Baltikowej publice, czy raczej będziesz działać na pełnym spontanie?

- Trochę sztuczek mam zaplanowanych, ale co z nich zrobię tego nie wiem <śmiech>, nie znam za bardzo możliwości parku by je dokładnie zaplanować, a tak to raczej na spontanie :)

3. Skoro już jesteśmy przy temacie parku, od jakiegoś czasu w sieci „fruwa” jego plan, jak Ci się widzi ten projekt?

- Park zapowiada się naprawdę konkretnie, fajne rozmieszczenie przeszkód Na planie bardzo podoba mi się sekcja parkowa! Cieszę się że będzie box, bo zaplanowałam kilka fajnych sztuczek na nim.

4. Wśród potwierdzonych gości znajdę się takie kosy światowej sceny BMX jak Drew Bezanson czy Daniel Dhers, wiadomo chłopaki katują konkretne triki. Myślisz, że powtórzą swój sukces z 2012 roku i również uplasują się w pierwszej trójce?

- Jaram się strasznie że przyjadą ! Najbardziej kibicuje Loganowi i Drew, są jednymi z moich najlepszych riderów, świetny styl jazdy, oczywiście Daniel też niesamowicie jeździ, myślę że na pewno znajdą się w pierwszej trójce.

5. Dzięki wielkie za rozmowę! Trzymamy mocno kciuki i życzymy powodzenia!!!

bikecheck

Rama: Kink Gap
Widelec: Cult Sect v2
Kierownica: Cult Leader v2
Mostek: Bsd Race v2
Gripy: Cult x Vans Waffle
Stery: Odyssey
Siodło: Fiend Palmere
Sztyca: Colony
Zębatka: Federal Street
Korby: Salt Plus Groove
Pedały: DUObrand
Łańcuch: Shadow Interlock v2

KOŁO PRZÓD:
Opona: Flybikes Ruben
Piasta: Proper Female
Obręcz: Proper

KOŁO TYŁ:
Opona: Maxxis Grifter Super Light Kevlar
Piasta: Superstar Overdrive Cassette 2013


foto: Sarah Rzepka

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>